Posta Crne Gore
 
PočetnaO kompanijiKvalitet
 
O kompaniji

Kvalitet

Integrisani sistem menadžmenta  kvalitetom u Hibridnoj pošti
 
Pošte Crne GorePošta Crne Gore AD Podgorica je u toku 2016. odlučila da uvede Integrisani sistem menadžmenta kvalitetom u Hibridnu poštu, koja je organizacioni dio Poštansko logističkog centra Pošte Crne Gore.  Osim potrebe za boljim uređenjem radnih procesa, na ovakvu odluku menadžmenta snažno su uticali zahtjevi tržišta. Mnoga preduzeća koja su istinski i dosljedno primjenila međunarodne standarde našla su se u vrhu svojih djelatnosti. Pošta slijedi takve primjere.
 
U Hibridnu poštu su implentirani oni ISO standardi koji su obuhvatili ključna područja poslovanja ovog dijela Pošte. Radi se o sljedećim standardima:
  • ISO 9001 - za Sistem menadžmenta kvalitetom (QMS),  
  • ISO 14001 -  za Sistema upravljanja zaštitom životne sredine (EMS),
  • OHSAS 18001 – za Sistem upravljanja zaštitom zdravlja i bezbednošću na radu (OHSAS)
  • ISO 27001– za Sistem upravljanja bezbjednošću informacija (ISMS) 
                

Projekat je vodio Sektor za kvalite Pošte, započet je 11.07.2016. a završen u februaru 2017. Nakonsertifikacione provjere Hibridne pošte od strane renomiranog sertifikacionog tijela Management Systems Certification d.o.o. (MSC)iz Beograda, dobijena su sva četiri sertifikata. Posebno je značajno napomenuti da je zvanični licencni partner MSC preduzeća, preduzeće DEKRA Certification GmbH, Štutgart, iz Njemačke, čiji su provjerivači bili dio ocjenjvačkog tima za Poštu. DEKRA je poznata kao globalni lider u oblastima sertifikacije i testiranja. Osim sertifikata, imali smo i mogućnost da od provjerivača DEKRE  i MSC-a dobijemo nova znanja i savjete, koji su nam puno pomogli u pravilnoj primjeni standarda i postizanju poboljšanja u radu Hibridne pošte. 
 
U 2018.g. Pošta je realizovala prelazak na nove verzije standarda ISO 9001 i ISO 14001, kao i obnovu sertifikata za njih, a u nadzornoj provjeri potvrđen je rok važenja sertifikata za ISO 18001 i ISO 27001 do 2020.g.  
 
Svi naši partneri koji koriste usluge Hibridne pošte imali su prilike da se, u protekloj 2017. i nadalje, praktično uvjere kroz  profesionalnost, ljubazno osoblje, prilagođavanje potrebama korisnika, bezbjednost informacija, itd., da je rad Hibridne pošte još bolji, kvalitetniji i pouzdaniji.  Zato pozivamo sve organizacije koje imaju potrebe za  personalizovanom štampom, insertovanjem i kovertiranjem pošiljaka na poslovnu saradnju. Osim usluga Hibridne pošte, moći će da ostvare i druge povezane poštanske usluge, koje će im olakšati i ubrzati kompletnu željenu uslugu.