Nastojali smo da na stranicama “Korisnički centar” omogućimo građanima da brzo dođu do informacijama o poštama u Crnoj Gori, adresi i radnom vremenu, cijeni usluge koju žele da koriste, status njihove pošiljke, damo odgovore na neka od čestih pitanja, ponudimo kontakte drugih poštanskih uprava i regulatornih institucija.
Za Poštu Crne Gore, odnosno brzinu i kvalitet poštanskih usluga, od velike je važnosti da korisnici znaju kako da, dajući i sopstveni doprinos, dobiju što pouzdaniju i kvalitetniju uslugu.
Ovdje ćete naći uputstva kako da pravilno adresirate pismo, kakva su pravila adresiranja u ostalim zemljama, koje su vrste pisama, kada možete očekivati isporuku vaše pošiljke, da li ste obavezni da imate poštanski sandučić…
Za sve informacije, primjedbe i sugestije na raspolaganju Vam je Call centar Pošte Crne Gore 19895 u radnom vremenu, svakog radnog dana i subotom od 7h do 20h.
Pošta Crne Gore AD
Slobode 1, 81000 Podgorica
Najjednostavnij način da budete u toku sa novim i aktuelnim servisima, uslugama i akcijama Pošte Crne Gore. Prijavite se i primajte na svoj email najnovije informacije ili zapratite naše profile na društvenim mrežama.