Posta Crne Gore
 
PočetnaO kompanijiPošta CG u detaljimaPolitika kvaliteta
 
O kompaniji

Politika kvaliteta - Pošta Crne Gore na putu implementacije međunarodnih standarda

 
Prema odluci Upravnog odbora Pošte Crne Gore d.o.o. od 07.07.1999. o uvođenju sistema kvaliteta, pristupilo se realizaciji ovog projekta. Kako je ocijenjeno da je riječ o veoma složenom i dugotrajnom poslu, koji zahtijeva stručan i sistematičan rad, dodijeljen mu je status strateškog, dugoročnog projekta.
 
Aktivnosti na unapređenju sistema kvaliteta implementacijom serije međunarodnih standarda ISO 9000 započete su krajem 2001. godine. Urađen je veliki i značajan posao, kojim je uprava Pošte Crne Gore i Glavna pošta 81101 Podgorica pripremljena za sertifikaciju.
 
Pošta Crne Gore je jula meseca 2003. godine osvojila sertifikat kvaliteta za usaglašeno poslovanje uprave Pošte i pošte 81101 Podgorica sa međunarodnim standardom JUS ISO 9001:2001.
 
Projekat je vodila Sladana Vujović ,dipl. ing., rukovodilac Službe za kvalitet Pošte Crne Gore, a Centar za kvalitet Mašinskog fakulteta iz Podgorice je imao konsultantsku ulogu u ovom projektu. Realizovan je fazno, ocjenjivanje je izvršila ugledna ocenjivacka kuca JUQS iz Beograda, koja je članica najznačajnijih međunarodnih asocijacija (IQNet) iz oblasti kvaliteta.
 
Uspostavljeni sistem menadžmenta kvalitetom se u Pošti Crne Gore održava, razvija i širi na druge procese i pošte u organizaciji.